fredag den 13. januar 2017

Sundstrup - Virksund

En lille formiddagsgåtur ved Sundstrup og Virksund. Udover de fotograferede arter så og/eller hørte jeg: skarv, gråkrage, sølvmåge, hættemåge, rødben, solsort, blåmejse, musvit og gærdesmutte.

Der var en del vand i fjorden i dag...

Hvinand han 


Udsigt mod campingpladsen 


Fiskehejre 

1,1 Hvinand 

Udsigt 

Kortnæbbet gås

Sjove træer 

Sangsvaner 




Knopsvane 

Udsigt 

Spættet sæl 


Sangsvane 

Sangsvane 


Hvinand og sangsvane 

Sangsvane 

Hvinand og knopsvane 

Knopsvane 

To svartbag skændes om noget mad 







Knopsvane 

En af grundene til at jeg er rigtig glad for mit kamera... uden zoom ser jeg dette: 

Og hvis jeg zoomer helt ind ser jeg dette: 

Udsigt ud over fjorden 

Fiskehejre ved Ørslevkloster sø. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar